Кошик
880 відгуків
19.06 - 04.07.2021 ОТПУСК. Тел:0687525798 viber
Sunny Day - товари для рукоділля
+380687525798
+380
66
946-27-60
+380
68
752-57-98

Обратите внимание! В период с 19 июня по 4 июля 2021года магазин в Отпуске. Все заказы принимаются но обработаны и отправлены будут после 5 июля. На весь период отпуска, в качестве компенсации предоставленных неудобств на сайте действуют скидки на весть ассортимент. Размер скидки и окончательная стоимость товара указаны на сайте. https://sunny-day.in.ua/product_list С ув. SunnyDay

Кошик

Поширені питання

  • Як я дізнаюся, що моя посилка відправлена?

    Після формування відправлення ми повідомляємо номер посилки у вигляді смс повідомлення, viber-повідомленням або листом на електронну пошту.
  • Бувають відхилення в розмірах тканини? Відрізняється фактично розмір від вказаного?

    Ми намагаємося максимально акуратно і точно нарізати тканина, тканина упакована виробником перед відправкою не вимірюється.

    Розбіжність у розмірах в межах 1-8 мм є похибкою нарізки і не приймається як претензія.

  • В посылке не было накладной, как мне проверить заказ?

    С целью уменьшения потребления бумаги и следуя современным тенденциям мы используем только электронный документооброт.  

    Если Вам необходимо получить накладную на Ваш заказ или полный список позиций по нему Вы можете выполнить один из следующих пунктов:

    1. Указать при оформлении заказ свою электронную почту, тогда туда придет письмо с полным списком Ваших покупок.

    2. Обратиться к нам на viber +380687525798 и указать что Вам необходима накладная, мы вышлем ее Вам в электронном формате.

    3 Якщо Вам необхідна паперова накладна для звітності повідомте про це на viber +380687525798 і ми додамо її в посилку.

  • Можу я приїхати забрати своє замовлення або вибрати товар?

    Ні, у нас немає самовивозу, тільки відправка кур'єрськими службами.
  • Можу я замовити тканину у довільному розмірі?

    Ні, фасована тканина (на фото представлена в упаковці) - перефасовке не підлягає, інші види тканини нарізаються тільки в зазначені відрізи або кратна їм ( у разі наявності на складі)
  • Коли буде відправлена моя посилка?

    Відправка посилок здійснюється протягом 3-х робочих днів після оплати/домовленості про накладений платіж, у святкові дні - протягом 5 робочих днів, нарізка муліне DMC на метраж виконується тільки по передоплаті протягом 3-7 робочих днів. Посилки комплектуються в порядку черги надходження оплати, не залежно від розміру замовлення та способи його оформлення.
  • Я оформив/оформила замовлення, коли зі мною зв'яжуться і що далі робити?

    Всі замовлення обробляються в порядку черги, якщо як спосіб оплати Ви вказали "оплата на карту" - смс або viber-повідомлення, якщо Ви вказали як спосіб оплати "післяплата" - чекайте дзвінка нашого співробітника або viber-повідомлення.
  • У списку немає питання яке мене цікавить, що мені робити?

    Зверніться до нас через viber +38068 752 57 98, електронну пошту cxc447@gmail.com або за телефонами +380669462760 або +380687525798
  • Як мені оформити замовлення? Можу я замовити товар по телефону?

    Ми НЕ приймаємо замовлення в телефонному режимі.

    Ви можете оформити замовлення через сайт - додавши всі необхідні товари в кошик і заповнивши поля інформацією про спосіб оплати і варіанті/даних для відправки.

    Написати на пошту cxc447@gmail.com

    Написати нам на Viber - +38068 752 57 98

    При зверненні на пошту або вайбер - зверніть увагу - Ваше замовлення повинен бути зрозумілий, наприклад, якщо Ви написали список муліне на аркуші паперу, сфотографували і відправили нам фото - воно повинно бути не розмитим, а почерк - читабельним.

  • В полученной посылке ошибка, что мне делать?

    Мы стараемся выполнить Ваши заказы идеально, но к сожалению иногда допускаем ошибки. приносим извинения всем кого это коснулось.

    Если Вы обнаружили ошибку в Вашем заказе сообщите нам об этом на viber +38068 752 5798

    Указав в сообщении следующие данные:

    1. Фамилию/имя получателя посылки или номер заказа.

    2. Фото полученной Вами посылки

    3. Комментарий что именно не так, например: " Я заказывала 6 мотков СХС310 а пришло только 5" 

    В ответ мы проверим сформированные накладные, фотоотчет с комплектации и упаковки посылки и свяжемся с Вами.

    У разі якщо помилка була допущена з нашої вини, ми надішлемо Вам відсутній товар, виконаємо заміну або повернемо витрачені кошти. При такій ситуації - всі вторинні відправлень здійснюються за наш рахунок ( так що у Вас ще буде можливість додати будь-які позиції у випадку якщо Ви про них забули при оформленні основного замовлення, доставка буде безкоштовною)

  • Мне пришел номер посылки, а она еще на приехала, что делать?

    Если Вам пришел номер посылки  - значит мы ее отдали курьерской службе, и к сожалению мы не знаем точных сроков ее доставки или причины опозданий, потому предлагаем Вам простое решение данного вопроса:

    Отследить по номеру посылки ее статус.

    Статус отправления "Новой Почты" можно проверить на сайте: https://novaposhta.ua/

    Статус отправления "Укрпочты" можно проверить на сайте: https://www.ukrposhta.ua/

    Если Вы увидели что посылка отправляется не на ту точку которую Вы указали при оформлении заказа - обратитесь к нам на viber +38068 752 5798, мы проверим - и в случае необходимости закажем переадресацию - если ошибка была  нашей стороны она выполняется бесплатно.

    Если посылка "в пути" - мы не можем повлиять на скорость ее доставки, не можем вместо курьерской службы прислать Вам сообщение о ее доставке. не можем ускорить доставку. На такие вопросы Вам с радостью ответят сотрудники "горячей линии" транспортных компаний.

    Обратиться на "Новую Почту" можно по телефону: 0-800-500-609

    Звернутися на Укрпошту можна по телефону: 0-800-300-545