Поширені питання
Мне пришел номер посылки, а она еще на приехала, что делать?
Если Вам пришел номер посылки - значит мы ее отдали курьерской службе, и к сожалению мы не знаем точных сроков ее доставки или причины опозданий, потому предлагаем Вам простое решение данного вопроса:
Отследить по номеру посылки ее статус.
Статус отправления "Новой Почты" можно проверить на сайте: https://novaposhta.ua/
Статус отправления "Укрпочты" можно проверить на сайте: https://www.ukrposhta.ua/
Если Вы увидели что посылка отправляется не на ту точку которую Вы указали при оформлении заказа - обратитесь к нам на viber +38068 752 5798, мы проверим - и в случае необходимости закажем переадресацию - если ошибка была нашей стороны она выполняется бесплатно.
Если посылка "в пути" - мы не можем повлиять на скорость ее доставки, не можем вместо курьерской службы прислать Вам сообщение о ее доставке. не можем ускорить доставку. На такие вопросы Вам с радостью ответят сотрудники "горячей линии" транспортных компаний.
Обратиться на "Новую Почту" можно по телефону: 0-800-500-609
Звернутися на Укрпошту можна по телефону: 0-800-300-545
Бувають відхилення в розмірах тканини? Відрізняється фактично розмір від вказаного?
Ми намагаємося максимально акуратно і точно нарізати тканина, тканина упакована виробником перед відправкою не вимірюється.
Розбіжність у розмірах в межах 1-8 мм є похибкою нарізки і не приймається як претензія.
Як я дізнаюся, що моя посилка відправлена?
Після формування відправлення ми повідомляємо номер посилки у вигляді смс повідомлення, viber-повідомленням або листом на електронну пошту.В посылке не было накладной, как мне проверить заказ?
С целью уменьшения потребления бумаги и следуя современным тенденциям мы используем только электронный документооброт.
Если Вам необходимо получить накладную на Ваш заказ или полный список позиций по нему Вы можете выполнить один из следующих пунктов:
1. Указать при оформлении заказ свою электронную почту, тогда туда придет письмо с полным списком Ваших покупок.
2. Обратиться к нам на viber +380687525798 и указать что Вам необходима накладная, мы вышлем ее Вам в электронном формате.
3 Якщо Вам необхідна паперова накладна для звітності повідомте про це на viber +380687525798 і ми додамо її в посилку.
В полученной посылке ошибка, что мне делать?
Мы стараемся выполнить Ваши заказы идеально, но к сожалению иногда допускаем ошибки. приносим извинения всем кого это коснулось.
Если Вы обнаружили ошибку в Вашем заказе сообщите нам об этом на viber +38068 752 5798
Указав в сообщении следующие данные:
1. Фамилию/имя получателя посылки или номер заказа.
2. Фото полученной Вами посылки
3. Комментарий что именно не так, например: " Я заказывала 6 мотков СХС310 а пришло только 5"
В ответ мы проверим сформированные накладные, фотоотчет с комплектации и упаковки посылки и свяжемся с Вами.
У разі якщо помилка була допущена з нашої вини, ми надішлемо Вам відсутній товар, виконаємо заміну або повернемо витрачені кошти. При такій ситуації - всі вторинні відправлень здійснюються за наш рахунок ( так що у Вас ще буде можливість додати будь-які позиції у випадку якщо Ви про них забули при оформленні основного замовлення, доставка буде безкоштовною)
У списку немає питання яке мене цікавить, що мені робити?
Зверніться до нас через viber +38068 752 57 98, електронну пошту cxc447@gmail.com або за телефонами +380669462760 або +380687525798Як мені оформити замовлення? Можу я замовити товар по телефону?
Ми НЕ приймаємо замовлення в телефонному режимі.
Ви можете оформити замовлення через сайт - додавши всі необхідні товари в кошик і заповнивши поля інформацією про спосіб оплати і варіанті/даних для відправки.
Написати на пошту cxc447@gmail.com
Написати нам на Viber - +38068 752 57 98
При зверненні на пошту або вайбер - зверніть увагу - Ваше замовлення повинен бути зрозумілий, наприклад, якщо Ви написали список муліне на аркуші паперу, сфотографували і відправили нам фото - воно повинно бути не розмитим, а почерк - читабельним.
Можу я замовити тканину у довільному розмірі?
Ні, фасована тканина (на фото представлена в упаковці) - перефасовке не підлягає, інші види тканини нарізаються тільки в зазначені відрізи або кратна їм ( у разі наявності на складі)Я оформив/оформила замовлення, коли зі мною зв'яжуться і що далі робити?
Всі замовлення обробляються в порядку черги, якщо як спосіб оплати Ви вказали "оплата на карту" - смс або viber-повідомлення, якщо Ви вказали як спосіб оплати "післяплата" - чекайте дзвінка нашого співробітника або viber-повідомлення.Коли буде відправлена моя посилка?
Відправка посилок здійснюється протягом 3-х робочих днів після оплати/домовленості про накладений платіж, у святкові дні - протягом 5 робочих днів, нарізка муліне DMC на метраж виконується тільки по передоплаті протягом 3-7 робочих днів. Посилки комплектуються в порядку черги надходження оплати, не залежно від розміру замовлення та способи його оформлення.Можу я приїхати забрати своє замовлення або вибрати товар?
Ні, у нас немає самовивозу, тільки відправка кур'єрськими службами.